divendres, 22 de març del 2013

Mentre natros tenim el rebost buit...ells promocionen la lluita contra l'obesitat

Avui una metgessa em comentava que li arriben molts xiquets amb desmais i debilitat, per que no van esmorçats al cole. La situació comença a ser critica en algunes cases. No es la primera persona vinculada amb el tema que m'ho comenta. Per l'altra banda a fet cap a les meves mans un triptic d'unes xerrades sobre medecina que es faran al poble, sembla interessant, patrocinades per l'ajuntament i la diputació. Una d'elles sobre l'obesitat infantil...curiossssssssss. mes curios que les fase la filla de l'alcalde. El grup medic preocupat perque els arriben nanos que es desmaien per que no han esmorçat, la premsa com sempre quan arriben vacances preocupada perque tinguem un cos perfecte pel biquini, i els polítics es veu que també. A vegades penso que vivim en mons diferents, o es que potser jo no tinc cap interes ni benefici amb tota aquesta industria dietètica. La neboda gran em comenta que va anar d'excursió, estava molt contenta hi havien dos trajectes el curt i el llarg, ella va agafar el llarg (algu li havia suggerit el curt per que estas una mica gordeta i no hi arribaras), quatre companyes seves seques s'han marejat pel cami i no podien arribar. Que esta passant??? En tot infantil no hi ha cap noi o noia obes al cole de les meves nenes pero si ha han uns quants que es veu que no mengen be... Continuarem gastant els diners promocionant regims, mentres la gent cada dia te menys coses per omplir el rebost???