dimarts, 26 de març del 2013

7 es un numero màgic per a la meva tribu

Diuen que el 7 es un numero màgic, i natros com antigues dones farem un ritual el dia que la meva xica fa set anys. Ella volia forats a les orelles i li vam dir que quan fos una mica mes gran si encara els volia aniriem...diuen que els forats a les orelles es feien com un ritual per connectar el teu interior amb l'exterior.  Encara que som dones d'avui en dia, la meva germana i jo creiem mes en la essensia de les coses, en la magia, i en el sentiment que li poses que en la banca i la prima de risc, aixi que em ajuntat un desig, un cumple proper, un altre cumple pròxim i dos arracades de herència amb molta historia familiar i demà anem amb les dos xiques la que fa 7 i la petita a fer-los forats a les orelles per que connecten amb el seu exterior que som tots natros. Tapant el forat amb  les arracades que les padrines ens van regalar fa molt temps....i ara passem a les noves xiques de la família  Demà seguirem fent arrels i creant tribu...per cert ahir varem 
celebrar un any i vuit mesos que les xiques van arribar a casa nostra (adopció), m'encanta la meva tribu.