diumenge, 30 de desembre del 2012

On es la crisis???

Fa uns dies va venir el Pare Noel a casa, no el vam vore ja sabeu que ve quan estas dormint. Ens va deixar un armariet per guardar la roba dels ninos a compartir per les xiques i robeta per vestir-los. Un Pare Noel aquest any amb molta imaginació i adaptat als temps que corren i als diners que entren a la casa.
Vam invitar els cosins a dinar i ens van comentar els regals que els havia portar a ells i als seus amics, sorprenentment el regal estrella havia estat la tablet. Un caxarro que val quasi 200 euros, segons em comenten serveix per un munt de coses, jugar, musica, vídeos baixar aplicacions....pero tot aixo es oci, es jugar els vaig dir. Clar!!!, la meva mentalitat es queda absurda en aquest mon actual, en un temps on els diners son difícils de guanyar 200 euros nomes poden ser una inversió en algo que serveix per treballar, o per estudiar. Vaig pensar que la meva mentalitat no era com la dels joves, i al parlar amb els grans em van comentar que havien gastat un dineral a la loteria...gent a l'atur, per que no t'ho gastes fent un curs per reciclar-te i tenir mes opcions...no entenc res. Tablets, loteria, on es la crisis???