diumenge, 25 de febrer del 2018

La familia ha guanyat dos premis de pintura

 En aquest dibuix la meva filla Desireé ha guanyat el primer premi de dibuix de la categoria jove, del concurs de pintura  que es celebra dintre de la fira de l'oli de Jesús. I amb el quadre de sota jo he guanyat el segon premi de pintura local. Ahir dissabte va ser una tarda de recollida de premis molt divertida, i també d'entrega de premis per que vam entregar el premi especial de la fira que patrocina Muniatto Xou, i com ell era fora actúan vaig entregar el premi jo.
El quadre es diu " l'or de la postguerra l'oli". Recordant a la meva iaia Pepita, ella vivia a Tortosa amb tres fills durant la postguerra i tenia una botella on marcava cada dia de la setmana el que podia gastar d'oli, un litre era per a tota la setmana, no hi havia més diners ni recursos, temps difícils. Per a tu iaia aquest record allà on sigues, que sàpigues que segueixo pintant com tu deies.