diumenge, 28 de febrer del 2016

1er Premi de pintura local al concurs de pintura de Jesús


Ahir dissabte les meves xiques van anar a l'ajuntament de Jesús a recollir un premi que havia guanyat, jo treballava, 1er Premi de pintura local. La temàtica era l'oli ja que el concurs es fa dintre del marc de la Fira de l'oli de Jesús i com que jo estic treballant actualment el tema de la pressió per tenir un canón de bellesa estàndard molt prim, vaig pensar que suca l'oli amb pa moltes persones no s'ho permeten. D'aquesta reflexió surt "Suca", per que es bo, per que es sa i per que estic hasta el monyo de que et vulguin vendre porqueria amb el nom light darrera mentre hi han aliments nostres fantàstics. Els hi va entregar el premi l'alcalde de Tortosa Ferran Bel, juntament amb la regidora de cultura de l'ajuntament de Jesús la Monica Sales. Les fotos les va fer Eusebi Morcillo "Muniatto", el meu company que per la seva part patrocinava el premi de dibuix infantil Premi especial Fira de l'oli.