dissabte, 17 de gener del 2015

Deixaré de ser educada i respectuosa amb aquests fanàtics creients




El Papa Francisco ens diu que tot te un límit no es pot provocar a les religions, per que les religions respecten a les persones. Si el seu amic no respecta a la seva mare ell li pegarà...es normal diu ell.
Analitzem això que ha dit una mica.

Exemple de respecte a les persones de l'església catòlica,


"El obispo de Alcalá de Henares, Juan Antonio Reig Pla, ha vuelto con declaraciones insultantes, esta vez contra el “feminismo”, que ve como “un paso en el proceso de deconstrucción de la persona”.
Sus ataques contra los homosexuales
Reig Pla, que ha generado polémica en los últimos dos años por sus ataques contra los homosexuales, a los que ha vinculado con la corrupción y la prostitución, así como sobre el aborto, ha cargado contra lo que ha calificado de “feminismo ideológico” y “radical”, durante su intervención en la presentación del libro La teología feminista, significado y valoración (BAC), del profesor Manfred Hauke, en la Universidad Francisco de Vitoria, este miércoles.
La deconstrucción de la persona
“Conviene indicar que el feminismo ideológico no es más que un paso en el proceso de deconstrucción de la persona. De hecho, los argumentos que sustentan el pensamiento feminista, en sucesivas evoluciones, han propiciado la ideología de género y las teorías Queer y Cyborg”, ha afirmado el obispo, informa Europa Press.
Según ha dicho el obispo, “el feminismo ha ido ganando terreno en el campo de la opinión y de la cultura” de forma que “lo que en un primer momento se presentaba como ‘feminismo sufragista’, que reclamaba el derecho a voto de las mujeres o la igualdad de derechos entre el varón y la mujer, ha ido evolucionando bajo el influjo de distintas ideologías”." EL PLURAL.COM

Clar que les persones s'equivoquen llavors anem al llibre base, a l'origen

"... El hombre es cabeza de la mujer, como Cristo es cabeza de la Iglesia, cuerpo suyo, del cual es asimismo salvador. Que la esposa, pues, se someta en todo a su marido, como la Iglesia se somete a Cristo."
—Efesios 5: 22-24, atribuido por los cristianos a San Pablo.

 De base la religió d'aquest senyor,per dir-li algo, tant els seus mandataris, com les seves normes insulten a amics meus homosexuals i a les persones del meu genere...les dones. Per tant es suposa que em dona dret a començar a pegar osties a monges i capellans. La veritat no crec que ho fase però si que faré una cosa, vist lo panorama, deixaré de ser educada i respectuosa amb aquesta gentusa que es creu en lo dret de justificar 12 morts per que ells creguin que hi ha un Deu que els ampara. Si llegiu la Biblia i el Coran voreu justificacións fanatiques d'actes violents simplement per una fe cega en un deu. Que cadasqu cregui amb el que volgui però que no em digui que he de respectar a persones que justifiquen morts per que tingui fe en algo. Crec en les persones, en la màgia, en .la energia, crec en la pau i en el respecte. Soc dona i m'han de respectar i com només fan que insultar-me i dir-me agressivament lo que he de fer a partir d'avui no pegaré "puñetazos" però els tractaré igual com ells tracten a les dones, als homosexuals. Fanàtics, espero vore amb els meus ulls el fi de totes aquestes religions despotes i masclistes. Per acabar vos deixo un altre exemple dels que ara mateix es manifesten dient "blasfemia", respecteu-mos. Un altra fe fanàtica i poc respectuosa amb les dones: