divendres, 9 de maig del 2014

Punxar un condó es xulo

Ja ha passat el dia de la mare, i aquest any ens ha portat un anunci molt divertit d'una marca de roba i complements. Una noia balla molt alegre mentre punxa uns preservatius, despres de provar-se un coixí baix la roba de la marca que s'anuncia. No se quin il·luminat pot ser el publicista però ser mare no es decideix així, ni s'enganya al col.lega punxant-li els condons. L'anunci deixa de imbècil i dolenta a una dona ignorant i superficial, em sembla trist ja se que la majoria pensareu ufffffffffff ja esta l'Ester amb els seus rotllos feministes, d'acord anem a fer un exercici canvieu la noia del anunci per un noi. Veiem una casa on un noi balla mentre va "maqueado" amb la roba de marca i pensa "que xulo ser pare", llavors punxa els condons i l'anunci diu feliç dia del pare.... Terrible oi!!! Per si algu no l'ha vist a TV3, la moderna, la catalana, la del govern, que som Europa, lo pasen a totes hores... a vegades tinc la sensació que ens oblidat del "pontelo-ponselo", del sida, dels embarassos no desitjats. Cada dia tinc la sensació de tirar atras uns anys i de no avançar, aquest mati he sentit que a l'estiu aprovaran la nova llei del avortament. Si senyor una llei mes antiga que la que jo vaig celebrar en 16 anys, on esta la sexualitat sana i responsable que tots vam demanar. Com es pot treure a una persona punxant un condó per a ser mare i dir que la vida es xula... I algu aquest dies ens dirà que vivim a Europa jajajja