divendres, 31 de maig del 2013

Massa dones mortes aquest mes a mans dels seus companys

Tornem a morir dones a mans dels seus marits, amants, ex-company, etc. Portem un mal mes no se si es la lluna, si es la crisis, o si es que el pais, cada cop tirem més enrrere. Tinc l'estranya sensació de "dejà vu", el retorn de la religió als coles com assignatura important, el qüestionament de l'abort com a dret de la dona, i altres actes del govern fan que em plante mes de 25 anys enrrere. L'aire era diferent les dones vivien diferent, i el respecte cap a la dona era diferent. Si tornem als valors antics, dic valors per dir algo, la dona es trobara en una posició enrere l'home, i en una posició submisa. Aquest mes han mort massa dones

30/05/2013Jaén: Hallan muerta a una mujer y a su ex pareja en Alcalá la Real

24/05/2013Santander: Estrangula en Santander a su expareja cuando iba a entregarle a su hijo

23/05/2013Álava: El homicida llamó a su hermana para decirle que había matado a su mujer en Llodio

22/05/2013León: Muere una joven de 19 años asfixiada presuntamente por su novio

22/05/2013Córdoba: Detenido un hombre acusado de matar a su pareja en Córdoba

08/05/2013Barcelona: El cadáver hallado en un espigón es de la joven desaparecida de 15 años

07/05/2013Madrid: Detenido un joven de Villalba acusado de ahogar en la bañera a su novia
extret de red feminista

Quan feia 8é em vaig discutir amb el director del cole per que no volia fer religió, no creia en Deu. Em va dir seu a l'ultima fila i fes vore que escoltes, no tenim cap opció per no fer religió, tenia 13 anys. Als 16 anys vaig celebrar amb uns amics l'aprovació de la llei de l'abort. He passat molts anys amb una exposició de denuncia contra el maltractament de la dona voltant per Catalunya. Creia que anavem a millor, amigues professores em comenten que els nois joves pugen amb un punt de masclisme antic. Que estem fen? no podem tirar enrere. Sobretot nosaltres les dones, no estaven en una posició agradable, no tirem enrere ni un pas. No permetem que ens diguen que em de creure, que em de vestir, que em de fer amb el nostre cos...i molt menys no permeten la falta de respecte de qui dorm en natros. Mai qui et falta el respecte t'estima. 

1 comentari :

cesca ha dit...

passes enrere ja les hem donat per força, hem de procurar que ni una mes, les dones hem de lluitar mes que mai, perquè mai hem tingut tant a perdre com ara.