divendres, 8 de març del 2013

Un dia de la dona treballadora amb poc treball

Dia de la dona treballadora, 8 de març...i per sort avui treballo. Últimament no es tan habitual, els temps que corren son estranys. No hi ha tanta feina, es veu que els grans tornen a necessitar ma d'obra barata, i despres de robar, especular i estafar, polítics i banquers, i alguns empresaris corruptes, van acollant als treballadors fins que tindrem la necessitat de treballar per casi res, i ells llavors podran tornar a fer diners. Com em de demanar drets de la dona i que els dos cobrin igual si no hi ha treball??? Nomes, desde aqui animar a totes les dones a seguir treballant i lluitant. Per molt que el panorama empeny a les dones a quedar-se a casa a cuidar els nanos...no ho feu. Necessitem dones amb independència econòmica que siguen lo suficients lliures com per a exigir la custodia compartida obligatoris per llei, dones que no necessiten compensació econòmica, i que a les associacions de dones es dediquen a fer tallers i classe interessants enlloc de reunions del Danone. En aquest any complicat mes que mai em de creure en la dona treballadora, que ningú pensi que ens quedarem a casa a cosir calcetins...Les meves avies treballaven, i els meus avis també...i jo també.