divendres, 29 de març del 2013

Sigues tu ...encara que sigue a contrapel

Sempre he tingut problemes, quan feia 8é, suposo que ara seria 2on d'ESO li agafava les camises al meu pare per anar a clase. M' encantava aquella roba gran mig camisa mig abric,  masculina per damunt de roba femenina. Encara avui en dia porto una americana  d'home quan inauguro una expo o vull anar a un lloc xulo...em sento be m'agrada. Em deien de tot, es d'home tu no pots portar-ho, com et deixen anar aixi, ...etc. Aixo s'ha repetit al llarg de la meva vida, a l'edat mes dura, quan surts de farra jo anava de negre de dalt abaix, em deien que em drogava...perque per si no ho sabien segons les catetes marujes nomes es droguen les que van vestides de negre. El dia que descobreixen que la coca es un habitual al congres i al senat pobres perdran la por a determinats colors. Despres em vaig enamorar d'un home que vestia tots els colors del arco iris...i tothom em va dir a vore si el canvies un home no pot vestir aixi...pero com volen que el canvie si es perfecte te tots els colors que jo no tinc. Despres van tenir les xiques i tothom ens va dir no podeu deixar que elles trien la roba no saben combinar  a les botigues et venen els conjunts fets...Que trist oi...Per els matins cada xica segons el seu estat d'anim tria els seus colors i fan unes combinacions tan fantastiques que jo mai hagues pogut fer.  Despres les xiques em van demanar que volien portar arracades..i be vaig dir vale i ho vam fer especial, la meva germana i jo varem anar amb elles i els vam regalar arracades de la familia...fent arrels on abans no hi havien, les meves xiques son adoptades. Pero es veu que tampoc no esta be, les arracades que es porten ara son mes petites i porten aquell oset, o aquella gateta de les marques famoses...pero l'arracada que porta la xica va ser la que el meu pare li va regalar a la meva mare quan es van fer novios, porta dintre seu tot el carinyo de la família i per aixo crec que em de ser natros mateixos encara que sigue a contrapel d'una societat aborregada que es pensa que hi ha una unica manera de
viure.

A la foto ell i jo el dia que ens vam casar...tothom ens va dir que no ho podiem fer aixi vestits...un dia genial vam xalar molt.