dijous, 18 d’octubre del 2012

Tornem a l´ època de la meva iaia, censura i represió

Fa uns dies un "sujeto" va dir ..."les lleis son com les dones, estan per a violar-les". El problema es que no era un quinqui era un polític que tu i jo paguem per que ens representi, el Sr. José Manuel Castelaó, president dels espanyols a l´exterior. El tal sujeto ha dimitit peró algo es va quedar dintre meu pensant que no anem be si algu te a les seves files un neandertal tant bestia. Avui un altra noticia confirma els pasos enrrere que estem fent, segons el director general de la policia Ignacio Cosidó s´estudia la prohibició de gravacions a la policia mentre treballen. No puc evitar en pensar en blanc i negre, els comentaris vers les dones, la falta de respecte a la premsa i a la llibertat, i ara pròximament la censura, fan que cada cop que vaig a prendre un cafè amb el meu pare les seves histories de vida i les meves tenen punts en comú. I en franquesa la seva època va ser terrible...A la meva iaia no li agradaria gens ni mica lo que esta pasant, Pepita com tu deies tots els lladres i dolents van en corbata i el diumenge surten de la catedral. Un beset alla on sigues.