dissabte, 22 de setembre del 2012

"Mama vull llegir abans d´anar a dormir..."

L´altra nit va ser terrible, la xica gran no podia dormir. Primer va fer un intent de refugi al llit dels papis...que no va fructificar. Despres es va dedicar a passejar per l´habitació amb la llum tancada. Impossible dormir pendent de la xica. Al cap d´una estona el silenci, es va gitar i tant ell, com jo, vam començar a agafar el son i llavors vam sentir..."no puc dormir".Ufff...va ser una nit llarga i cansada. A l´ endemà tots anàvem cansats menys la petita que no s´havia enterat de res. Vaig parlar amb la xica per que aixo no es podia repetir tots necessitem descansar, i em va dir:   "mama no podia dormir, no tenia son, per que no em poso un llibre a la mesita i per la nit quan no tingue son el llegeixo igual com fas tu"

No se si podreu entendre l´emoció, jo il.lustro llibres, treballo amb cultura, visc rodejada de llibres. La meva xica gran volia llegir abans d´anar a dormir. No recordo quan vaig començar a llegir abans d´anar a dormir peró se que no m´he puc estar. Algunes èpoques ho cambio per fer un sudoku, peró es molt difícil anar a dormir directament. Avui em buscat una llumeta que li permet llegir sense molestar a la mana, les tres l´hem posat a l´habitació i quan ha vingut el papa era la gran noticia.

Es la setmana internacional del llibre avui ho celebro amb la meva xica gran, per que ara esta llegint un llibre amb BOB, la lampareta de goset