dijous, 8 de desembre del 2011

Com diu una amiga ha arrivat el moment de tallar caps

Fa temps que rondinem en la crisis, en los deutes, i altres termes fiscals que no se ni que volen dir. A nivell personal i planer l´únic que se es que si tens 100 no pots gastar 150. Aixo que ho face la Maruja del carrer de baix perquè te pocs estudis i li mengen el cap els anuncis...val, però que ho face un president d´un pais o de la comunitat que sigue es increïble. Com pot ser que el cap d´un ajuntament sigue tant ignorant...o el cap d´un estat??? o es que potser pensaven.... que mes dona no son els meus diners, jo aquí cobro un dineral. Desde Europa inciten a Espanya a crear nous models de contractes, i Rajoy esta d´acord. Un model per als joves de 4 o 5 hores diàries cobrant menys del salari mimin i...no saben si en seguretat social coberta...igual no. Els mateixos senyors que fa poc deien no a volar en turista, els que cobren mes en dietes que natros durant tot l´any. Hi ha gent que em diu que no visc a un mon real però jo començo a pensar en el  que  em va dir una bona amiga l´altra nit era real... Ester estem en una revolució, no podem mantenir tanta aristocràcia parasita...em de tallar caps. I no se si algu s´apuunta peró jo començo a estar enfadada. Estem mantenint polítics vivint ens hotels de luxe a Madrid, que no es poden llogar un pis??? com una persona normal. Crec que ja n´hi ha prou si no tens carnet, si no estas disposat a viatjar, si no saps ingles buscat un altra feina... no volem ignorants i paràsits a la política perquè ja no tenim ganes de mantenir-los... a casa meva es fa dur.