dijous, 18 de juny del 2009

La policia local i les senyals de trafic

Avui he fet un copiar-pegar d´un article que ha publicat Eusebi al seu blog.

Es una queixa davant una trucada a la policia local de Tortosa, ...aquest text l´he enviat a tots els politics... potser encara tinc fe i penso que no vivim e la selva.

He trucat a la Policia Local explicant lo cas d’una moto mal aparcada (veure matrícula a la foto) que ja fa temps que ho diem, al carrer Socors de Jesús, allí hi han ja fa molts d’anys les senyals de prohibit aparcar.

Jo ja hi fa varis anys que hi estic allí vivint i fins fa poc es respectava. Tenim uns pilons a l’entrada (diuen que es per que no passin vehicles grans, però l’únic que fan es dificultar l’entrada del cotxe fúnebre -ja que per aquest carrer passen tots els enterraments- i l’entrada d’alguna que altra ambulància que li toca entra marxa atràs) Després de comentar-li tot lo que passa hi que està aparcat a totes hores, l’únic que me pregunten (tant los hi fot lo qui fa la trucada, ja que no m’han demanat res ni m’han preguntat qui soc) es, si la persona de la moto lo tinc “antravessat”.

Apart si s’ha d’anar a tirar les escombraries, lo mes normal i com diu la definició de Línea recta (La distància mes curta entre dos punts) la moto i lo xofer, sol o acompanyat fant això, l’únic problema es que dins de tot poble o ciutat existeix la direcció contraria (es clar, si no coneixen la senyal de prohibit aparcar, com han de conèixer la de direcció prohibida).


video

Bé després d’aquesta “denuncia” l’únic que pot passar es que tots els petits (als qui malden per jugar al carrer per no trencar la moto) i no tant petits del carrer hi tota la gent que coneix lo tema, pot dir: “Això es la Selva, tranqui que els lleons estant passant de tot”

Apart, no crec que la multa per córrer mes del que marcava la llei (com la senyal de prohibit aparcar) me la van posar los mossos per que me tenien "antravessat"