dijous, 18 d’agost del 2011

Després de vore a joves creients del JMJ, una peli de Campanilla em retorna la fe


Avui he vist una peli-cula de Campanilla, ve després de tragar-me la vinguda del papa a Madrid. Milers de persones jóvens surten al carrer. Es fantàstic vore com es mou la joventut per demanar que??? ai no no es per demanar es per idolatrar...a un iaio,  que va permetre que les violacions a nanos per part de capellans s´ocultessen, que permet la discriminació de la dona dins de la seva església, que insulta als homosexuals, i que te una banca molt dubtosa, i que es ric que prega pels pobres. Com pot ser que tants joves creguen que es un bon exemple...com pot ser que tanta gent cregué en aquesta església absolutament corrupta. Un dia el meu pare em va dir si vols deixar de creure llegeix la Biblia, es el llibre mes intolerant cruel, masclista i xenòfob que et pugues imaginar, pensar que algú pot seguir aquella doctrina i ser jove actualment on tens referents de lo que han fet els catòlics durant tota la historia, com apoiar totes les dictadures, etc. em  sembla molt bestia. per aixo per les nits després de les noticies em poso una peli de dibuixets en les meus xiques. Avui Campanilla que era una fada molt curiosa descobria que hi havia humans bons, perquè les fades i els humans es poden portar be. Nomes cal respecte a un mateix , a les persones del voltant i al teu entorn natural. Saps que vos dic deixe-me creure en les fades son mes sensates, que tant de màrtir crucificat que insulte als que no creuen en lo que ell creu. Des de casa meua un vot per les fades i 0 per el JMJ, des de la capital del suposat país volent evangelitzar al poble...un poble laic que demana si us plau volem creure en lo que volguem... i jo esta clar jo crec en les fades.

1 comentari :

Anònim ha dit...

la gente tiene la religion que se merece