Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Los Navegantes. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Los Navegantes. Mostrar tots els missatges

dilluns, 22 d’octubre del 2018

Decorat per a la companyia de teatre "Los Navegantes"

 La companyia de teatre "Los Navegantes" em va encarregar fer un dibuix del "Palacio de la Aljafería" de Zaragoza. El dibuix d'unes mides determinades després s'ampliaria amb una lona per fer de fons de decorat. Ja tenim les fotos del resultat. Estic molt contenta de haver participat en la creació d'un nou espectacle, ara només ens resta poder veureu en directe.