Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Central de biblioteques. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Central de biblioteques. Mostrar tots els missatges

dilluns, 22 d’octubre del 2018

L'exposició Im-Perfectes ja ha visitat quatre biblioteques

L'exposició Im-Perfectes segueix les visites a les biblioteques dintre de les activitats, Biblioteques i Salut Mental, que organitza la Central de Biblioteques, el departament de cultura de la Generalitat a les Terres de l'Ebre i la Taula de Salut Mental de les Terres de l'Ebre.
Ja hem visitat el Perelló, Jesús, Santa Bàrbara i Camarles.

9-10-2018 Biblioteca del Perelló

10-10-2018 Biblioteca de Jesús

15-10-2018 Biblioteca de Santa Bàrbara

17-10-2018 Biblioteca de Camarles

Ens resten dues visites dintre de les activitats Biblioteques i Salut Mental, una dimecres 24 a Jesús i l'altra el 20 de novembre a la Ràpita. Després seguirem programant l'exposició amb els instituts de la comarca.