Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Central de biblioteques. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Central de biblioteques. Mostrar tots els missatges
dilluns, 18 de novembre del 2024
Aquesta setmana quatre exposicions Entre llops a Flix, Deltebre, Ulldecona i Roquetes
Etiquetes de comentaris:
Central de biblioteques
,
CulturaSTTE
,
ENTRE LLOPS
,
Ester Besoli
,
Olga Besoli
,
violència de gènere
dilluns, 22 d’octubre del 2018
L'exposició Im-Perfectes ja ha visitat quatre biblioteques
L'exposició Im-Perfectes segueix les visites a les biblioteques dintre de les activitats, Biblioteques i Salut Mental, que organitza la Central de Biblioteques, el departament de cultura de la Generalitat a les Terres de l'Ebre i la Taula de Salut Mental de les Terres de l'Ebre.
Ja hem visitat el Perelló, Jesús, Santa Bàrbara i Camarles.
Ja hem visitat el Perelló, Jesús, Santa Bàrbara i Camarles.
9-10-2018 Biblioteca del Perelló
10-10-2018 Biblioteca de Jesús
15-10-2018 Biblioteca de Santa Bàrbara
17-10-2018 Biblioteca de Camarles
Ens resten dues visites dintre de les activitats Biblioteques i Salut Mental, una dimecres 24 a Jesús i l'altra el 20 de novembre a la Ràpita. Després seguirem programant l'exposició amb els instituts de la comarca.
Etiquetes de comentaris:
Biblioteca de Camarles
,
Central de biblioteques
,
Germanes Besoli
,
Im-perfectes
,
Taula de Salut Mental de les Terres de l'Ebre
Subscriure's a:
Missatges
(
Atom
)



