dilluns, 26 de desembre del 2011

Les xiques i jo vam anar a vore al Pare Noël

L´altre dia les xiques i jo van anar a vore com arribava el Pare Noel al nostre poble. Molta emoció i una mica de por de part de la petita. Quan arribaven la xica menuda em va dir: mama jo no vull que em porten res, perquè tenim una casa, on hi han joguines i no necessitem res. Tant de senderi en quatre anys fan respecte. Després em va dir: bé si de cas que no entre a casa, perquè si veu les joguines no ens deixarà res. Després de recollir caramels vam anar cap al pati on sopàvem tota la família junta. Quan van arribar els regals del Pare Noel i eren els mateixos que a la carta les xiques es van sentir tant be, pensant que aquell esser màgic els havia escoltat. Avui ha sigut un dia de jocs, per cert a mi també em van portar el que havia demanat dos xiques meravelloses per compartir la màgia d´aquest mon.