dissabte, 19 de novembre del 2011

No se a qui triar aquestes eleccions

Fa uns minuts he recordat que demà son les eleccions, be casi podria dir que avui. Fa pena, quan tenia 17 anys vaig agafar una enrabiada perquè es votava el si o el no a la otan, i jo encara no podia votar. Després d´aixo mai he faltat a les urnes, no per res especial, em vaig criar aixi. Recordo els sopars de Nadal on els pares i els tiets discutien de política, recordo el dia que el tio Paco va morir i que el meu pare ho va celebrar, recordo histories del iaio, que li prohibien anar a l´hort en diumenge, perquè era el dia del "señor". I del altre iaio que va anar a la guerra i que cada cop que li preguntaves callava. Sempre em estat tots implicats amb el nostre entorn i anar a votar era un dret que damunt com a dona que no fa tant que el vam aconseguir s´havia de fer. Peroi demà es el primer cop que no se a qui votar, es trist. Cada partit ha encobert als seus corruptes. Em entrat en una crisis de lladres i vividors. que ha pasat en Millet?, que ha pasat amb molt regidors d´urbanisme dels ajuntaments?, ... Demà aniré a votar amb tristor i agafaré una papereta d´algu que no conec perquè tots els que conec volen viure del poble  i jo vull algu que visqué per al poble ... no vull que el millor lladre sigue el rei al meu país.