dijous, 24 de novembre del 2011

...mama un xic ma pegat una patada al cul...25 de novembre

Un altre cop estem al 25 de Novembre, dia internacional contra la violència de genere. I la majoria de gent et diu ufff es que ja em parlat molt del tema, els ajuntaments et diuen uffff es que estem en crisis i nomes fem lo basic i necessari, les associacions de dones (no totes per sort) pero una gran majoria prefereixen anar a la reunio del taper o del Danone que a una xerrada sobre el maltractament. Estic arribant a la cruel conclusió que a tothom li agraden les coses com estan...amb 61 mortes aquest any (si mireu números oficials segur que son menys no conten les que moren al dema de l´agressió o als tres dies), i aixo sense contar les violades o agredides, tot dintre del ambit parella o ex-parella. Estem bojos aixo es primer mon, que pasa ??? Continuo sentint a les noies joves ...ell no em deixa vestir aixi, o no li agraden les meves amigues. Perque continuem incurcant aquests esterotips a qui li interesa mantenir aquest patriarcat. Dema anire a l´ajuntament del meu poble a sentir la lectura del manifest i a maleir contra tots els asesins disfreçats d´amants...i se que quan sorti malaire a totes les mares que l´unic que els preocupa es el seu regim i que la seva filla sigue la mes guapa...enlloc de la més inteligent i amb criteri per triar...em de fer un pas gegant endavan i nomes el podem fer les dones, sigueu lliures i eduqueu en llibertat. Jo no en se molt perque soc novata pero l´altre dia em va venir la xica gran i em va dir..."mama un xic ma pegat una patada al cul i un altra a la pixina perque tardava molt en apartar-me" i li vaig contestar i tu que vas fer... res...pos no, tens dos opcions anar a la profe i queixar-te o tornar-te en un altre cop si no fas res ell es sentira valent i dema et tornarà a pegar perque tu et deixes. Lo pitjor es no fer res.