dimarts, 13 de setembre del 2011

Qui cura, quan el metge es de vacances en aquest pais???

Ahir vaig anar al metge en la xica minuda.El consultori estava abarrotat de gent que feia molta estona que s´esperava. De sobte surt la metgessa, demanant perdo, havia d´anar a atendre una urgència a domicili. Amb un somriure i molt amablement va sortir pitant del consultori amb una infermera. Les persones s´apilotaven, hi havia molta gent dreta perquè tots els seients eren ocupats. Tot i aixi vam tenir molta sort i ens van poder atendre, feia poc a l´agost vam haver d´anar al metge i com era de vacances, no el van substituir (crisis) i ens van enviar a un altre ambulatori, del poble del costat. Un ambulatori que com el nostre ja en la població habitual esta saturat.. El mes sorprenent i d´agrair es que tots els professionals que em trobat en este recorregut, els veus córrer, amb el somriure a la boca i disculpant-se pels retards, l´atenció es fantàstica...i llavors et fa cosa vore en les condicions que han de treballar. No potser que pagues religiosament la quota de la seguretat social i no tingues metge perquè no es substitueixen les vacances. Em cau la cara de vergonya de vore les cues que es fan als consultoris, som un país tercermundista, que dedica tots els diners a mantenir una elit política que continua cobrant una burrada al mes mentre retalla en sanitat i educació per a la gent del carrer. Tenim regidors que es dediquen a festes que cobren 4000 euros al mes i l´altre dia a una senyora davant meu li van dir que tenia que comprar el potet per fer caca a la farmàcia perquè ja no els podien donar. Com diu el meu company que es una mica mes punk que jo potser es el moment de començar a portat la caca embolicada en paper d´alumini perquè aixo comença fer pudor.

1 comentari :

gosen ha dit...

La sociedad tiene lo que se merece