dimecres, 26 de febrer del 2014

M'han robat al taller de pintura

El diumenge al taller de pintura em van robar. Estava en portes obertes dintre de la Fira de l'oli de Jesús.
En un descuit algú em va agafat la rinyonera on tenia el canvi, i els diners de lo que havia venut. Uns dies de preparació de material, un dia de neteja, dos dies cara al públic per vore com algú que em coneix i segurament es proper a natros i del poble em pren el canvi i lo que havia venut, un total de 110 euros (50 de canvi i 60 de venda).
Se que es algú proper per que em van deixar la rinyonera buida en una finestra molt apropp de casa nostra. Em sembla molt trist que persones de l'entorn fasen aquestes malifetes. Em resulta molt desagradable anar malpensant de tothom pero crec que en els temps que corrent no tinc opció, es per sobreviure. 
Des de aquí comentar que mes o menys ensumo qui pot ser, i aconsello que tire atras per que jo no ho faré. Avisar als veins que vagin en conte, i dir-li a qui va ser que això es torni fang tot alló que compre amb els diners, o li face mal. Diuen que hi ha una llei justa ( no com les que tenim al nostre pais), la llei del pendul tot lo que fas te torna, tu fas mal et torna mal...i estate segur que et tornarà.