dimarts, 11 de febrer del 2014

183 persones voten que tiren endavant la reforma de llei del avortament

Avui al congres 183 persones han decidit tirar endavant una llei que no permet que les dones avortem.
Pot sonar bestia lo d'avortar, però quan ets dona i no tens l'opció masculina d'apretar a correr i de dir jo paso del tema sempre s'ha de tenir en conte. 183 persones no puc dir qui, ni com, el partit majoritari ho proposa i l'oposició diu que voten en vot secret, per si alguna dona del partit majoritari es repensa. Total em trobo que les dones em perdut un dret i que no se qui nassos ho ha fet. Des de aquí humilde blog voldria saber els noms i cognoms de tots els que faran patir a la propera generació de dones.
Quan jo tenia 16 anys hi havia nenes riques i de dretes que anaven a Londres a avortar, natros quan van aprovar la llei de suposits teniem una llista dels hospitals mes lliberals per si algun dia pasaba una desgracia, i algun mitja anticonceptiu no funcionava be, per  que aixó pasa senyors. iAvui en dia els nois corrent i pot pasar als 15 i als 16, quan encara no tens on caure mort ni saps com gestionar-ho....i mentres ell corre, per que cap llei l'obligarà mai a res natros que???

Tinc vergonya de la tita vella que ens governa i de la tita vella de l'oposició. I damunt qui vol governar el meu petit pais va en la creu en alça, acompanyat de clero i misèria.

Que tinguin clar que poden canviar les lleis, per
natros no tornarem enrerra, ni dreta ni esquerra ni clero ...ningú em dirà com he de viure i que he de fer. Dret a decidir, llibertat!!!