divendres, 17 de gener del 2014

Soc mal educada per qüestionar i dic que no...

Cada dia una guerrilla, i com una es lluitadora i em vaig convenser a mi mateixa de que 2014 seria millor que el 2013, no en deixo passar ni una. Això vol dir nena pentinat i agafa força, cada matí es com si anessis a la guerra. El món funciona malament, o jo no l'entenc. Aquest matí a lluitar amb el Consell comarcal, per la porqueria de programa de protecció de dades que tenen. Tinc dos nenes adoptades, i els cognoms originals estan protegits, a les llistes del cole o seguretat social ha de sortir un advertiment...un cuidado!!!
Pos no al cole tothom esta informat, la directora pasa les llistes tal qual, la profe les llegeix tal qual, i jo ara en un rato a lluitar el tema. Vaig al consell comarcal per que a mi al cole ja no em faran cas, segons la directora em queixo per tot.

Anar a parlar del preu del material, del llibres, qüestionar el que val l'excursió de final de curs, es queixar-te. Es veu que si no estas calladeta i dius que si a tot ets persona non grata.

A la porta truca una xica de siglo hogar, empresa que et diu que et fa un regalo per que ets clienta d'ells i et vol vendre el oro i el moro. Li dic que no m'interessa, que unes companyes seves ja m'ho van explicar, que he dit que no per telefono, en viu i en directe, i em contesta ets una mica mal educada. Impressionant dic que no m'interessa es ser mal educat.

Si dir que no o qüestionar el per que de les coses es ser mal educat...prepare-vos, no em van educar per acotar el cap i dir que si sense pensar, em van ensenyar a qüestionar-me el per que de les coses i tindre el meu propi criteri. Que comodo seria el mon per alguns si tothom s'estes calladet i digues que si a tot, por molt absurd que fos el tema.

He començat el any sent mal educada per alguns...oco no l'acabe sent una mal parida.